You will be responsible for New Nokia Radio products introduction into Customer market. You will provide e2e support for RAN Nokia Customers related issues towards Nokia R&D. You will be expected to actively participate in World Wide Customer projects providing remote or local support for trails, demos or troubleshooting. You will create and define needed documents like integration manuals for Nokia Radio systems, troubleshooting helps and training materials.
As a team member You will be expected to follow on newest Nokia Radio features like NB-IoT, Cat-M, VoLTE, Carrier Aggregation, Cloudification and 5G. You will also provide e2e training for needed Topics for own team, regional teams and offices. While sometimes also local support is needed You may be requested to travel to customer location (around 30%).
Możliwość pracy dla światowego lidera branży telekomunikacyjnej, który dostarcza rozwiązania dla największych operatów sieci komórkowych nie jest jedynym benefitem, który oferujemy.
Dbamy również o szerokie spektrum korzyści dla Ciebie i Twoich bliskich.
Chcesz pracować we wrocławskim centrum Nokii? Pomożemy Ci się urządzić! Wystarczy, że pierwszego dnia pracy podpiszesz deklarację o spełnianiu powyższych warunków i możesz odebrać klucze do mieszkania na naszej recepcji!
Z nami masz możliwość nabycia, uzupełnienia lub podwyższenia umiejętności z zakresu zagadnień technicznych i kompetencji miękkich. Od Ciebie zależy wybór ścieżki rozwoju – my zajmiemy się resztą.
Customer Solution Engineer