Daily Activities

You will be responsible for New Nokia Radio products introduction into Customer market. You will provide e2e support for RAN Nokia Customers related issues towards Nokia R&D. You will be expected to actively participate in World Wide Customer projects providing remote or local support for trails, demos or troubleshooting. You will create and define needed documents like integration manuals for Nokia Radio systems, troubleshooting helps and training materials.

As a team member You will be expected to follow on newest Nokia Radio features like NB-IoT, Cat-M, VoLTE, Carrier Aggregation, Cloudification and 5G. You will also provide e2e training for needed Topics for own team, regional teams and offices. While sometimes also local support is needed You may be requested to travel to customer location (around 30%).

We Work With

  • Nokia new technology radio systems (4G/5G)
  • Linux
  • testing frameworks
  • continuous integration systems
  • customer tickets

Our Expectations

  • Master’s or Bachelor’s degree in Engineering, Telecommunications, Computer Science or Software Technology or equivalent education
  • knowledge on 3G, 4G and 5G call flow
  • experience in Radio domain (eg. BSC, RNC, NB, eNB )
  • IP network, Cloud Platform, Unix/Linux practical experience,
  • troubleshooting and solving skills
  • analytical thinking
  • good communication in English (both written and spoken)
  • ready to relocate to Wroclaw, living in or nearby
Please be informed that we reserve ourselves the right to contact only with selected candidates.

Dlaczego warto z nami pracować?

Benefity

Możliwość pracy dla światowego lidera branży telekomunikacyjnej, który dostarcza rozwiązania dla największych operatów sieci komórkowych nie jest jedynym benefitem, który oferujemy.
Dbamy również o szerokie spektrum korzyści dla Ciebie i Twoich bliskich.

Benefity

Pakiet relokacyjny

Chcesz pracować we wrocławskim centrum Nokii? Pomożemy Ci się urządzić! Wystarczy, że pierwszego dnia pracy podpiszesz deklarację o spełnianiu powyższych warunków i możesz odebrać klucze do mieszkania na naszej recepcji!

Pakiet relokacyjny

Rozwój kompetencji

Z nami masz możliwość nabycia, uzupełnienia lub podwyższenia umiejętności z zakresu zagadnień technicznych i kompetencji miękkich. Od Ciebie zależy wybór ścieżki rozwoju – my zajmiemy się resztą.

Rozwój kompetencji

Proces rekrutacji krok po kroku

Zobacz proces

Aplikacja

Rozmowa telefoniczna

Test

Rozmowa kwalifikacyjna

Nie znalazłeś oferty, która Cię interesuje? Napisz do nas, w jakiej technologii czujesz się najlepiej. Sprawdzimy co możemy Ci zaproponować..

Skontaktuj się z nami

Aplikuj na stanowisko

Customer Solution Engineer

Path 2 Created with Sketch. Wiadomosć została wysłana
Group Created with Sketch. Wystąpił błąd w czasie wysyłania wiadomości